dinsdag 30 augustus 2022

Voetpijn

Een van mijn passagiers van de Buurt taxi vandaag breng ik naar de orthopedische schoenenwinkel in Groenekan. Ze vertelt dat ze sinds de Corona-vaccinaties veel last heeft van haar gewrichten en haar wervels en daardoor veel slechter loopt. Vandaar dat orthopedische schoeisel. 

Als ik haar weer ophaal vertelt ze dat de orthopeed veel klanten heeft met voetproblemen sinds de vaccinatie. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, want ik had dat immers ook. De dag ná de eerste vaccinatie kon ik haast niet meer lopen en dat duurde ongeveer een week. Toen werd het minder. Maar de laatste week steekt het de kop weer op. Hoe omschrijft ze de voetpijn, vraag ik. Gewrichten en spieren. Ja dat heb ik ook. Deze mevrouw is er uitgesproken anti-vaccin van geworden. Ze is heel fel.

Verder hebben we het best gezellig, want zij is ook fan van de Appeltaartconcerten.

Geen opmerkingen: