dinsdag 23 oktober 2012

Naar Scherpenzeel

Scherpenzeel en Mijdrecht, dat zijn de thema's deze week. Waar ligt dat en hoe kóm je daar? NS-stations als Veenendaal|De Klomp en metrostations als Amstelveen|Poortwachter, en daar dan regiobussen vinden en incalculeren dat die 3 minuten overstaptijd te weinig zou kunnen zijn. En dat je dan een uur moet wachten. Het gaat bijna met me op de loop. 

Maar de verlossing is nabij: Hani501 hoeft haar Honda Civic een paar dagen niet te gebruiken en die mag ik lenen, mits ik om 07.45 uur bij haar op de stoep sta. Om 07.15 op de fiets stappen... Het is onmenselijk, maar dat doe ik natúúrlijk.

Zo zoef ik - opgetogen als nooit tevoren - over de A2 en de A12  naar Scherpenzeel. 66 km heen en 66 km terug. Een fluitje van een cent.

De garage heeft niet gebeld vandaag.

Geen opmerkingen: