zaterdag 19 januari 2013

Dakkapellen

We hebben eindelijk een soort van prijsindicatie mogen ontvangen van de projectontwikkelaar. Zijn dakkapellen van 2 meter breed kosten 7900 euro. Dat lijkt me wel een beetje veel. Dus duik ik twee uur lang in het thema dakkapellen en maak ik een reader in tweevoud. Regelgeving, vergunningen, mogelijkheden, showrooms... U vraagt, wij draaien.

Ja, maar willen we het wel echt? Willen we samen in één huis. In dit huis? Hoewel ik al lang gezegd heb dat ik wel naar Utrecht zal komen ben ik - bij het idee dat het er echt van zou kunnen komen - ook aan grote smart en twijfel onderhevig: wil ik Amsterdam en mijn verrukkelijke Zeeburgerdijk wel verlaten?

Maar ook ga ik sites bekijken van timmerlieden die leuke kasten maken, daar word ik dan weer heel vrolijk enthousiast van. Alle IKEA-kasten van hier mogen op Marktplaats.

Geen opmerkingen: