woensdag 16 januari 2013

Hoge Veluwe

Van Ermelo naar het Kröller-Müller blijkt ruim een uur over de Hoge Veluwe. Maar dat is geen straf want het is er prachtig. Het bezoek is veel en veel te kort, dus volgende week week ga ik waarschijnlijk gewoon wéér naar de Hoge Veluwe, maar nóóit meer via Ermelo.

Het is een onwaarschijnlijk sprookje waar ik in rijd. Ik wil niet meer naar Overvecht, ik wil verhuizen naar de Veluwe! Of eerst maar eens een nachtje overnachten in een stom Jagershotel te Otterlo. Wie gaat er mee? 't Is dat ik voor sluitingstijd de hekken van het Nationaal Park bereikt wil hebben dat ik niet uitstap en ga wandelen. O! Volgende week weer! De Veluwe is woest en ledig. Dit is wat ik nodig heb. Eerst woest en ledig en dan kunst. Of andersom. Al naar gelang.

Geen opmerkingen: