zondag 20 januari 2013

Stukjes

Zus1 is binnenkort 40 jaar getrouwd. Ik meldde al zoiets. Sommige Geschwister zijn bezig met een stukje. Nu vraagt er een om foto's uit de jaren zeventig. Ik vind alleen foto's van het huwelijk zelf en zie dat we toen ook een stukje deden. Ik denk dat Vati de liedjes schreef. Ik maakte er de tekeningen bij.

Deze tekening ging erover dat Zus1 (toen student aan de Christelijke Academie voor Lichamelijke Opvoeding CALO te Arnhem) bij Mutti's oudste zuster Tante Her op kamers had gewoond. Vandaar het sportpak op de tekening. Tante die Zus1 uitwuifde.

Deze foto geeft me nog altijd een raar gevoel. Ik ben de middelste.  We hadden allemaal een nieuwe jurk. Ik had een hele donkerblauwe mooie gebreide jurk met bovenin een roze en een witte streep. Lang en dun was ik en o zo onzeker en verlegen. Wel lief ook.

Geen opmerkingen: