donderdag 15 januari 2015

Speeltoneel

Ons damesgenootschap - 36 leden inmiddels - heeft Ledenvergadering. Er is een harde kern uitgekristalliseerd van een stuk of 15 leden die altijd komen. Daar reken ik mezelf ook toe. 

We zijn nu twee keer bij Jacqueline's Boekalicious bijeen gekomen, en niet meer bij Merkelbach, en het Bestuur deelt mede dat we teruggaan naar Merkelbach omdat dat statiger is, meer cachet heeft. Terug naar de Opkamer. 

Het is een rare avond. De dames die overblijven hebben het afgelopen jaar allemaal een Grote Overstap gemaakt en zijn heel luidruchtig en druk. Ik voel me met mijn Bunnik-verhaal iets minder glorieus en als journalist een beetje een vreemde eend in de bijt. Dat was andere keren anders. 

Maar als journalist noteer ik wel diverse onderwerpen. Dat is ook goed, dat is mijn rol. De wereld is een speeltoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel...

Geen opmerkingen: