dinsdag 13 januari 2015

Snelwegtapijt

Thema van de dag is snelweg, Ons nieuwe vormgeefbureau, dat tot eind 2014 in Voorhout op de geestgronden huisde, fantastische locatie in een oude bollenfabriek in de bollenvelden, is verhuisd naar Den Haag. Naar het gebouw van de ANWB die een grote klant van hen is. Daar ga ik halverwege de dag naar toe.

Ze hebben namelijk de vormgeving van ons magazine op onze uitnodiging wat meer naar hun hand gezet en creatiever ingevuld.  In eerste instantie haal ik alle nieuw opgemaakte pagina's te Bunnik binnen via een ftp-server. En ik hoor mijzelf meerdere malen vertwijfeld roepen: 'Wat moet ik hiervan vinden? Het is zo ánders!' 

'Kom dan naar Den Haag,' zegt Vinnie, die deze week daar werkt. Dus stap ik na de ochtendrit van ruim 2 uur welgemoed wéér in de bolide. Het is een heel eigen universum, dat ANWB-gebouw. Een stad op zich. Een Metropolis. Die hebben ook veel bezuinigingen achter de kiezen. 

In de nu aan derden onderverhuurde kantoren ligt snelwegtapijt. Ik vind het er een stuk leuker dan Bunnik.

Geen opmerkingen: