zondag 6 september 2015

Power Banks

Er lopen hele aardige jongelieden door de trein met een ingenieuze rugzak vol koffie, thee, bammetjes en snoep. Zij werken voor het bedrijf RailCatering. Wat zij ook aanbieden is een oplader voor de mobiele telefoon. Hij kost €12,50. Je kunt een volle oplader kopen en je mag een lege altijd omruilen voor een volle. 

Een prachtige oplossing voor de treinreiziger die panisch is voor een lege telefoon, zoals ikzelf. Ik zie er een groepje jonge vrouwen mee in de weer, wat is dat? Dat wil ik ook! Want ik moet te Zwolle een foto maken en de vraag is, lukt dat wel? Want met de uren hólt de batterijlading achteruit.

Het is een fijne ontdekking, deze Power Station in het klein, ik ben er heel blij mee. Maar ik geloof niet dat het modelletje erg solide is. Googelen levert op dat er veel meer veel solidere modellen zijn. Een nieuw attribuut voor in het moderne damestasje.

Geen opmerkingen: