donderdag 28 maart 2019

Thee

Ik heb sinds deze maand een nieuw doel voor de buurtwandeling: Theeschenkerij De Oogst. Zij is sinds begin deze maand gevestigd op het terrein met de moestuinen in Oud Zuilen. Als de zon gaat schijnen gaat het vast een succes worden, maar nu is het nog even moeilijk met de klandizie. Aan mij zal het niet liggen: ik ben al drie keer geweest. Ouderwetse theeserviezen, theepotjes, allerlei soorten thee, een paar zelfgebakken taarten, lekkere broodjes, en heel gezellig.

Toen ik las dat er een Theeschenkerij kwam had ik de eigenares gemaild of mijn groentetekeningen er misschien mochten hangen, die tenslotte op de moestuin daar geconcipieerd zijn, maar ze reageerde een beetje lauw. Inmiddels snap ik wel waarom. Er is helemaal geen plek voor schilderijen aan die wanden. Inmiddels worden we al bijna beste vriendinnen. Ik ben tenslotte een van haar vaste klantjes.

Geen opmerkingen: