zondag 16 april 2023

Schmerzfrei

Zus4 leeft vanuit MeckPom zeer met alles mee en zij stuurt een Duitse advertentie voor een Duitse orthopedische wandelschoen waarbij pijn als sneeuw voor de zon zou verschijnen. Nu krijg ik zelf ook steeds veel orthopedische advertenties, maar wie garandeert je dat je krijgt wat je ziet? Laatst las ik een reactie van iemand die op zo’n advertentie was ingegaan en toen Chinese plastic rommel kreeg toegestuurd en reclameren leverde niets op dan grote ergernis.

En terwijl wij erover appen stromen de aanbiedingen voor orthopedische sneakers alweer binnen. Het is echt een ding. Ik red goed op mijn oude lila Nikes en mijn lichtgrijze wandelschoenen met hielspoorzooltjes erin, maar over drie weken hebben we ons concert met dresscode zwart en ik sta naast de slanke sierlijke bestgeklede en bestgeschoeide Conny. Dan voel men zich al gauw tamelijk lomp.



Geen opmerkingen: