vrijdag 2 september 2022

Concert

De Bayerische Freundin gaat met nog meer Bayerische Freunde (logees) naar een Appeltaartconcert in het Zimihc-theater Stefanus in Overvecht. In de ochtend. En ik mag ook mee. Een ‘harpfeestje’ noemt orkestleider Michiel Holtrop het. Hij heeft allemaal mapjes met muziek op zijn computer en een map heet ‘harpfeestje’. Dat spreekt mij aan omdat ik ook voor mijn vele uiteenlopende activiteiten mapjes heb. Om er een beetje zicht op te houden wat er speelt. Het is weer zo leuk. Het plezier van de muzikanten (en natuurlijk hun kwaliteit) maakt deze concerten zo leuk. Het is niet zo’n goede foto maar meer kon ik er niet van maken. 

Ze spelen Claude Debussy, Philipp Glass, Edward Elgar, Maurice Ravel en Vittorio Monti. Het publiek is laaiend enthousiast.

Geen opmerkingen: