Vandaag heb ik een ergernisdag vanwege alles wat ik online moet doen. Ik moet dus auto opzeggen bij de RDW om de auto te schorsen, naar de verzekering om de de autoverzekering 'op te schorten' en een sloper zoeken die er wat voor betaalt.
Eerst de RDW die er € 24,50 voor vraagt om de auto te schorsen. Dat betalen gaat natuurlijk snel. maar dan? Nu moet ik op een twééde mailtje wachten, pas dan is de auto écht geschorst.
Eerst de RDW die er € 24,50 voor vraagt om de auto te schorsen. Dat betalen gaat natuurlijk snel. maar dan? Nu moet ik op een twééde mailtje wachten, pas dan is de auto écht geschorst.
Dan de verzekering. Hoe doe je dat? Online zie ik het niet. Bellen kan, er is een telefoonnummer, dat is op zich al een wonder. Maar daar zeg een stem dat je dat het zo druk is dat je dat beter in de chat kunt doen op de mobiele telefoon. OK... Daar krijg ik ene Ingrid aan de chat (?) die meldt dat ze me niet kan helpen, en dat ik moet bellen. Dus nu hang ik al een kwartier in de wacht. Wel bieden ze aan me terug te bellen, maar ik wil naar de tuin en daar wil ik niet over autoverzekeringen gebeld worden. Volhouden maar.
We hebben de auto opgegeven bij de Toyota Celica Club Nederland en bij diverse sloperijen die nu mogen gaan bieden. Want onze garagist Dirk zei wel dat hij de auto wel gratis wil afvoeren, en dat pad volgen is wel het eenvoudigst, maar wellicht ook een beetje naïef van ons. Nu eerst maar kijken wat er komt. Zucht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten