woensdag 23 december 2009

Muts

Op het RTL-nieuws vanochtend het bericht dat de Prince William een nacht onder een brug tussen dakloze jongeren geslapen heeft. Hij is beschermheer van een Britse organisatie voor dakloze jongeren, die 40 jaar bestaat. Hij was bijna van straat geveegd, begrijp ik. Had hij ook een muts op tegen de kou?

Vinnie, die heel graag als Personage fungeert op mijn weblog, stuurt mij op de valreep voor zijn Kerstvakantie een foto van zichzelf met muts in bed. Gemaakt met zijn iPhone. Lief! Zoet! Hoe heeft hij deze foto gemaakt? Heeft zo'n iPhone ook een zelfsontspanner, vraagt men zich af. Of steekt ergens zijn arm uit het bed waarmee hij de foto neemt?

Op de een of andere manier vind ik - nu ik de foto zie - het motief van zijn beddengoed, en met name dat van het kussensloop, onthullender dan de muts.

Geen opmerkingen: