dinsdag 19 juni 2012

Werkontwijkend gedrag

Mijn blog leidt de mensen af, moet ik vaststellen. 'In het kader van de werkontwijking heb ik vanochtend via jouw blog een "klassieke" enneagram-test gedaan', mailt Anneke. 'Daar kwam geen eenduidig beeld uit: ik ben een 6-Loyalist/ 5-Onderzoeker of een 5-Onderzoeker/ 6-Loyalist. Ik hoop het laatste! :) Maar i.i.g. geen competitie van jou dus 8/7, 7/8. Baas/ Enthousiasteling, Enthousiasteling/ Baas. :) Sorry voor de afleiding, werkze!'

Ik heb dit blog ook alweer meer dan vijf jaar, ik kan me echt niet elke zijstraat meer herinneren. Enneagram? Ik? 'Hoezo?' schrijf ik terug.

Anneke: 'Eh, van In het kapelletje naar Vespa naar Vespa vindt het geluk naar... zoeken naar meer info over de meditatiecursus die je daar (3 oktober 2008) noemt, leidt naar Esoterie ... zoeken naar blogposts rond 3 oktober 2008 ...  deze lezen en dan stuiten op Type 7 of type 8 (10 juli 2008). Zo, weer even wat werkontwijkend gedrag vertoond.. :)'

Verder lezen: De enneagram-typen De loyalist, De Onderzoeker, De Baas, De Enthousiasteling

Geen opmerkingen: