zondag 26 oktober 2014

Preacher

Ik ga steeds meer van mijn fotoblog houden. Misschien gaat dit blog het op den duur wel afleggen tegen Day by Day. Dat is een wonderbaarlijke aaneenschakeling geworden van momentopnamen. Je ziet er niet aan af wat het is, waarom ik daar ben, wat ik doe, wat ik ervaar, hoe ik me voel, of ik alleen was of samen met iemand... 

Je ziet wel dat als je aandacht hebt dat er dan overal schoonheid te ontdekken valt. En dat schoonheid ervaren tot vreugde leidt. 

Ergens is het misschien wel een beetje een belerend blog: in die zin dat ik mezelf - en evt ook anderen - er dagelijks aan probeer te herinneren hoe belangrijk tijd nemen is en om je heen kijken, ruiken, ademhalen, rust nemen. 

Vandaag loop ik de ronde van de singels van Utrecht, 6 kilometer, ruim een uur. In elk seizoen prachtig.

Geen opmerkingen: