dinsdag 22 april 2008

Je danst zoals je in bed bent

We hadden een telefoongesprek over een huisje met een schildering erop van Jimi Hendrix. Bobby was op verjaarsvisite geweest waar een artiest had gezongen over dit huisje, dat je uit de trein kunt zien, ergens ter hoogte van Zaltbommel. Als je links zit. Toen hij dit vertelde, zei ik: 'Ik heb een enorm déjà vu. Dit heb je me eerder verteld...' Nee dat had hij niet. En ik wist het toch zeker. Letterlijk. Kortom: een raadsel. We kwamen er achter dat het ging om Leon Giesen, ofwel Mondo Leone, zoals zijn artiestennaam luidt. Die heb ik vorig jaar op een NBb- bijeenkomst in Rotterdam zien optreden. Erg leuk. Dat filmpje over het Jimi Hendrix-huisje staat ook op YouTube, zoek het maar, maar deze 'Je danst zoals je in bed bent' vond ik leuker...

Geen opmerkingen: