donderdag 7 mei 2009

Jonge blommen

Ik krijg deze foto toegezonden. De herkomst is mij een beetje duister. Ik heb 'm nooit eerder gezien. Bart? U ziet het wellicht niet, maar de linker persoon ben ik. De rechter persoon is Hani501. Graag beweer ik dat ik in het kader van de genderdysforie nooit, maar dan ook NOOIT van mijn leven een jurpje heb gedragen. Dat is dus helemaal niet waar. En Hani501 in een rok! Ook nooit vertoond! En welk jaar en welk huis het is? Ik schat dat aan de Twee Koningskinderenstraat was. Als dat zo is dan is deze foto in spiegelbeeld. Grappig. Hoe kan dat? Is die foto afgedrukt en is het negatief omgekeerd in de projector terecht gekomen? En dat het 1985 was. Grappig, Hani501 denkt dat het 1989 was. Never nooit niet! Toen droeg ik die jurk echt niet meer. Dat weet ik zeker.

Wat zien we nog meer? Anno 1986 had ik nog geen krullen. Die kwamen in 1987. Plots. Onverwacht. Nog jaren heb ik gevreesd dat ik op een dag zomaar weer zonder krullen wakker zou worden.

Geen opmerkingen: