vrijdag 14 augustus 2009

Even goeie vrienden?

Laat het stuk over de nieuwe apparaten (met dat embargo-op-straffe-van) zoals afgesproken vooraf aan de vrienden te Nieuwegein lezen.

Ze vinden het niet leuk dat ik maar zo gematigd enthousiast ben. Ze hebben me toch een voorkeursbehandeling gegeven? Niet dat ze me onder druk willen zetten, maar toch. Of ik niet wat van die kritische noties wil weglaten? Ze waren zelf ook niet over alles enthousiast en ze hebben er nu alweer veel van geleerd.

Ik begrijp het, zeg ik, en het is ook niet leuk, maar jullie wilden toch onafhankelijke feedback? Dan krijg je onafhankelijke feedback en dan dit! Ik ga er nog een nachtje over slapen, maar ik beloof niets. Even goeie vrienden?

Wat een dilemma. Ik voel me een beetje als een kleuter die een jaar lang om een cadeau heeft gezeurd en als ze het eindelijk krijgt zegt: 'Ik vind het stóm!'

Geen opmerkingen: