vrijdag 28 augustus 2009

Westerliefde

We nemen afscheid van een collega op het terras van Wissenkerke, het leukste cafe bij Sloterdijk, en blijven veel te lang. Menu: witte wijn en saté. Tegen negenen fietsen we terug naar de stad. In het Westerpark stuiten we op in een bijzonder leuk Zuid-Amerikaans dansfeest bij café Westerliefde. Buiten.

Wat dansen al die mensen mooi en leuk en makkelijk en vanzelfsprekend. Ik wil onmiddellijk op Zuid-Amerikaanse dansles. Ik zwier er maar een beetje tussendoor terwijl Vinnie met zijn iPhone speelt. 'Am sooooo drunk!' lees ik op zijn Facebook als ik thuiskom. Volgens mij viel het wel mee. We zeggen dat dit maar de hangout moet worden voor ons en onze Twitter-vrienden (inmiddels hebben we er al 299).

Mijzelf vind ik zó terug op Vinnies Facebook-pagina. Wat daarvan te vinden? Moet die foto eraf? Ach, hij is eigenlijk wel leuk. 'k Zie mijzelf niet snel in een midlife crisis geraken. Of ìs dit toevallig de midlife crisis?


Geen opmerkingen: