donderdag 6 augustus 2009

Middagje kleuren

Ik krijg Hani501 zo ver om mee aan het kleuren te gaan. We nemen het leven door, terwijl we met roze, oranje, lichtgroene en felblauwe stiften in de weer zijn. Ik vind dat mooi. Af en toe is het tien minuten stil omdat het kleurwerk zoveel aandacht vergt. Want je moet al kleurend nogal wat keuzes maken! Dat is nog eens ware vriendschap, samen als een clubje kleuters zitten te tekenen en te kleuren.

Hani501 heeft behalve mij - als iemand die voor de zielenrust met mandala's in de weer is - ook bréiende vriendinnen. Breien schijnt nog steeds enorm in te zijn, ook dat je dat groepsgewijs doet, maar die groepjes zijn dan weer behoorlijk verkokerd. Je breit niet zomaar met iemand. Dus sprekende over breien kleuren wij mandala's in. Wat een leven, anno 2009! Het resultaat valt me niet tegen, het wordt wel een van de betere.

We hebben hittegolf, en Broerlief sms-t en belt dat hij met de Duitse neven Kwik, Kwek en Kwak op Zandvoort zit. Of ik ook kom. Maar hoe graag ik ook wil, ik blijf binnen met de gordijnen dicht.

Geen opmerkingen: