dinsdag 21 september 2010

De CDA-soap

Ik moet minder naar de CDA-soap kijken, want het kost teveel nachtrust. Dat trek ik niet. Maar het is zo verslavend! Ik kan er niets aan doen, maar ik smul ervan. Het wordt vaak rond het middernachtelijk uur kijken naar DWDD of Pauw & Witteman. Vannacht val ik ná het Handel-klasje naar DWDD waar CDA-vice-voorzitter Henk Bleker aan de tand gevoeld wordt door Matthijs van Nieuwkerk en Jan Mulder. Ik houd erg van hun ontregelende interviewstijl. Bleker is er niet goed tegen bestand. Op een gegeven moment ontglipt Bleker de zin dat hij het concept regeerakkoord fifty fifty kans van slagen geeft. Slechts fifty fifty. En nu ik dit fragment van gisteren hier geplakt heb kan ik ook nog in deze nacht naar een optreden van Jack de Vries kijken.

Geen opmerkingen: