vrijdag 3 september 2010

Heel tevreden

Terwijl ik met een knoop in mijn maag opstond, is het onverwacht een feestdag aan het worden. Onze nieuwe website is vanochtend gelanceerd, op proef. Exclusief voor abonnees. Vandaag al, terwijl wij a.s. pas maandag de officiële presentatie hebben. Kan dat niet anders, bijvoorbeeld op dezelfde dag, het is maar een ideetje.... Maar nee dat kan niet anders, want de webbouwer gaat maandag op huwelijksreis. Ja, dat gaat voor.

Die knoop in de maag is omdat we eigenlijk veel bugs en andere ellende verwachten, en woedende abonnees, of dat-ie helemaal niet online gaat en pas overmorgen als de webbouwer op huwelijksreis is, maar niets van dat al.

Zelf ben ik in Amsterdam vanwege een interview. Ik loop er binnen met een beetje een zwaar gemoed. Gaat alles wel goed, had ik niet in Capelle moeten zijn, etcetera. Dus ik zeur tegen mijn gesprekspartner dat ik me een beetje zorgen maak, roept ze blijmoedig: 'Maar de nieuwe site stáát al live. Hij is geweldig. Hij is heel goed!' Nee, ze had helemaal geen problemen met inloggen. Ze kon er gewoon in. Ze is heel tevreden. Huh?

En de wereld twittert allemaal complimenten in het rond. Ook mooi.

Geen opmerkingen: