vrijdag 24 september 2010

No Reservations

Heerlijke romcom gezien op Net 5. 'No reservations'. Over een fanatieke perfectionistische kok (v) zonder sociaal leven naast haar werk, die haar nichtje bij zich krijgt wonen wanneer haar zus ik een auto-ongeluk omkomt. Hoe alles op zijn kop staat. Ik ben dan wel geen perfectionistische kok, en ik heb wel een sociale omgeving en een lover, maar toch is er iets van herkenning. Hoe zou het zijn als ik een Nichtje in huis kreeg? Het zal niet meer gebeuren, want mijn Nichtjes zijn al op kamers. Helaas? Hani501 grossiert in Amerikaanse studentes die 3 maanden ergens ondergebracht moeten worden, en velen van haar laatstleden verjaarsvisite had ze omgepraat. Mij echter nog steeds niet. Jessica wilde ook écht niet, maar heeft er nu toch een. En het valt best mee. Het studentetje in kwestie is zo gedwee en volgzaam dat Jessica dáár gek van wordt.

Geen opmerkingen: