donderdag 9 september 2010

Händel

Op het nippertje heb ik me weer opgegeven voor Zing & Beleef. Maandag begint het. Het komend seizoen gaan we Händel doen. En daarna Brahms. Ik twijfel wel, vanwege de drukke bezigheden en het forenzen, maar ik vind het écht leuk.

E-marketing helpt. Op het plaatje is het publiek wel wat bejaarder dan in het echt. Ik denk dat de 60+-dames op de eerste rij zaten en de jonkies van 45-50 op rij drie en vier, vlak voor de bassen. Er waren ook drie dames die tenor zongen. Misschien dat ik dat dit jaar ook ga doen.

'De tiendelige serie interactieve bijeenkomsten Zing & Beleef Händel vinden weer plaats in de Koorzaal, wederom onder leiding van dirigent en pianist Hans Veldhuizen, op de maandagavond van 20.00 - 22.00 uur. Als afsluiting bezoekt u op 14 december gezamenlijk een uitvoering van de Messiah in de Grote Zaal, uitgevoerd door Accademia Bizantina en het RIAS Kammerchor.' Die laatste heb ik vorig jaar september gezien en gehoord in de Geertekerk. Goddelijk zongen die.

Helaas heb ik nog geen zangvriendin. Wie gaat er mee? Wie gaat ermee?

Geen opmerkingen: