zaterdag 25 juni 2011

Blue

Blauw is de kleur van ons Event aan Zee. Omdat het het idee is dat de zon schijnt. Het gaat om 14 uur van start. Maar om 10 uur hebben we te Amsterdam nog een onbarmhartige onweersbui. Daar rijd ik dwars door heen richting Zandvoort. Het ís mooi weer, het ís mooi weer, luidt het mantra.

En daar aan zee breekt ineens de hemel open, blauw.  Mijn mantra en het gebed van Corry is verhoord. Hier op de foto in de welkomst-stand staan Rianne (de event-coördinator, die ervoor gezorgd heeft dat alles perfect is georganiseerd) en Wout. Meer heb ik niet gefotografeerd. Het is dus even wachten op de foto's van Hani501, die zullen bewijzen dat de thuisblijvers ongelijk hadden. Zij heeft er 638 geschoten. Dat wordt schiften en deleten - dat kan dus even duren.

Het is weer geweldig. Ik ben trots op ons. De meeste lezingen zijn goed, de omdenk-show van Gunster is verrassend leuk en ontwapenend, de barbecue is goed. De band is leuk. Alleen danst eerst niemand en dus trek ik de mensen de dansvloer op, zodat daar ook daar iets gebeurt. zodat het een dag wordt om niet te vergeten. Ze maken van 'Dancing in the street' 'Dancing on the beach'. Best zwaar, trouwens, dansen in het zand.

Als ik thuiskom is de adrenaline nog torenhoog. Ga een uur in het donker op het balkon zitten. Waar blijft Bobby toch?  De buurman komt thuis, van wie ik van de week zo gruwelijk gedroomd heb. Zal ik die dan maar voor een glaasje noden? Nee, Lucie Theodora, doe dat nou maar niet. Als Bobby eindelijk komt mag hij twee uur naar mijn geratel luisteren. Ondertussen eten we een zak nootjes, een zak Japanse zoutjes en een zak tortilla-chips op.

O, kijk, in de mail zitten al de eerste foto's voor mijn blog al.  Dit is het Event-aan- Zee-team. Hani501, je bent té goed!

Geen opmerkingen: