dinsdag 28 juni 2011

Dromen

Mutti wil alleen maar de hele dag in bed.  Het is wel saai voor mij, maar aan de andere kant, dan kan ik af en toe (tussen het wassen draaien, ophangen en boodschapjes doen) ook nog aan mijn content-strategie werken. Zelf wilde ik afgelopen zaterdag toch ook alleen maar in bed? Misschien lucht het ook bij haar iets op.

Ik haal haar er af en toe toch maar uit, zoals voor het middageten.
- Mag ik nu weer naar bed? Ik wil niets anders. Nee, geen wandelingetje. Ik wil naar bed. Ik ben er zo flauw van! Waarom is dit zo?'

En ik haal haar eruit voor de thee. Conversatie:
- Wat doe ik toch fout?
- U doet niets fout. U bent zo lief!
- Ik weet niet wat ik moet.
- We drinken een kopje thee en dan mag u weer naar bed.
- Ik droom de hele tijd.
- Wat droomt u dan?
- Dat ik alles fout doe.

Geen opmerkingen: