donderdag 16 juni 2011

It's a miracle

Het is een wonder. Iemand is verliefd verliefd verliefd. Na regen komt zonneschijn. Er is hoop. Zij vertelt er anderhalf uur over, glimmend, stralend, aan een collega, een ex en mij. We luisteren genietend toe, Good For Her!

Ze  kan nòg wel anderhalf uur, er komen steeds meer details, maar de bar gaat dicht en we moeten allemaal de volgende dag weer functioneren. 'Het is zó ongelofelijk, dat dit kon gebeuren, deze klik, deze vrouw! Dit heb ik nog NOOIT meegemaakt. Een schitterende derde levensfase ligt in het verschiet.' Je staat erbij en luistert er met lichte verbijstering naar. Van harte gegund natuurlijk. Van harte!

Nieuwsgierig aagje als ik ben google ik het nieuwe object van liefde onmiddellijk. Een van de dingen die ze doet naast een Grote Baan is schilderen. Ik vind dit plaatje.

Geen opmerkingen: