maandag 23 april 2012

Bij de Vlamen

Op en neer naar Antwerpen. Lunch in het Kunstencentrum deSingel om 12 uur. De Routeplanner zegt dat de reis 1.41 uur duurt, maar dat geloof ik niet en het is ook niet waar. Het is twee uur heen en tweeënhalf uur terug. Pfff.

Symposium bij de Vlamen. Lunchen doen ze heerlijk. Praten doen ze dwingend overtuigend. Ik probeer in de pauzes wat nieuws/roddel/achterklap bevestigd te krijgen. 
'Ssst', sist de man in kwestie en kijkt schichtig om zich heen, 'dat vraag je toch niet híer?!? Alleen al de vráág! En verder heb ik geen commentaar.' 
'Maar u belt niet terug, ik weet ook wel dat het onbehoorlijk is om u zo te confronteren, hier, maar als al niet hier, waar dan wel?'

'1 juni,' zeg ik. 'Klopt dat?'
'Wie is je bron?' vraagt hij.
'Dat zeg ik dan weer niet', antwoord ik.

En zo weten we allemaal weer hoe het zit en komt er vooralsnog geen bericht.

Bij de laatste spreker hoor ik dat het kabinet zijn ontslag heeft ingediend. Pfff. 
Pas bij Hazeldonk 18.56u heb ik Radio 1.

Geen opmerkingen: