zondag 22 april 2012

Nieuws van de dag

Wat je noemt een eclectische zaterdagavond. We eten Indiaas, luisteren Byzantijns, kijken Shocking Blue en dan de Bekercompetitie, en dan komt er ineens een nieuwsitem tussendoor ingelast dat er een treinbotsing is geweest in Amsterdam. Goh, we hebben tijdens al die eclectische gezellige dingen helemaal het Journaal gemist.

Het Journaal van kwart over twaalf dan maar. Dat opent met het treinongeluk en daarna pas het nieuws dat het Catshuisberaad is geklapt omdat G. Wilders is weggelopen. Dat lijkt mij toch van groter belang! Zal Rutte eindelijk eens wat minder lachen? Welk effect zal dit op verkiezingen hebben? Groeit G. Wilders hiervan? E. Roemer? D. Samsom?

En ook een heel belangrijke vraag: hoe kom ik nu op Schiphol? Ik ga Reenske halen en ik wilde met de trein. Ik hoop dat Joris Linssen van het realityprogramma Hello Goodbye er ook bij is.

Geen opmerkingen: