zaterdag 21 april 2012

Let's Sit Down

Ineens heb ik een enorme Balkan-snik. Dus gaan we Balkan eten in Balkan-Grill Boro aan de Utrechtse Oudegracht, in een van de werfkelders.

We doen niet kinderachtig en nemen een driegangenmenu.Vooraf neem ik 'Salata Dobrogeana' en daarna 'Kaukasische Sjaslik'. Bobby neemt 'Corba od Pasulj' en dan 'Jagnica'. Het toetje is 'Kerasie' voor mij en 'Palacsinta' voor Bobby. Alles is even heerlijk en veel te veel. We halen herinneringen op aan de vakantie in Kroatië: Trogir, Split, Hvar, Dubrovnik, dat waren nog eens tijden...  


In het kader van de Balkansnik toon ik ook nog even deze foto ('Vlada in the kitchen') van fotograaf Bertien van Manen die ik vorig weekend ook al noemde vanwege haar tentoonstelling in het Foam, getiteld Let's Sit Down Before We Go.

Geen opmerkingen: