donderdag 19 april 2012

Oranje

Ik leg het roze-grijze haar voor aan de Jordaankapper. Hij vindt het niets voor mij en wijst opnieuw op de kleur van Vivienne Westwood. Hij heeft er een naam voor met een P, maar die ben ik vergeten. Hij zegt ook: Wat heb je nu toch een rare kleur, zal ik het overdoen?

Het is wel weer ouderwets fijn bij de kapper, want het hele leven wordt doorgenomen. Zijn man is bij hem weg, vertrokken naar Ibiza. Nu gaat hij op een zeilvakantie te Kroatië, met 26 gay mannen op een zeilship. Alle klanten bemoeien zich ermee. Niet te snel weer verliefd worden hoor kapper, zeggen ze.

Er zit ook een nette burgerman met grijs haar, die het grijs met blonde highlights laat oplichten.

Nu hebben we een nieuwe afspraak dat hij mijn haar gaat verven... Wie weet de kleurnaam (met een p?) van dit oranje?

Geen opmerkingen: