zaterdag 7 april 2012

Lenteschoenen

Will en ik doen rondje Vondelpark, van het voorjaar genieten en lunchen bij café Gent aan de Schinkel. We eindigen in de P.C.Hooftstraat. Zij heeft zich onlangs laten kleden in de Sissy Boy en gunt mij ook een nieuwe lentegarderobe. Maar mij doe je geen plezier in die modewinkel met kleren voor jonge strakke meisjesvrouwen. Daar wil ik wég.

Via de Nespressowinkel verzeilen we bij Dr. Adams, waar mijn oog op deze geweldige Sendra's valt. O! Als je al een dipje hebt, van zulke schoenen klaar je toch meteen weer op! Helaas is het een limited edition en hebben ze ze niet meer in mijn maat. De cognackleurige komt in maat 39 waarschijnlijk dinsdag weer. Die háált het alleen niet bij de groene.

Ik ga naar huis met een paar pauwblauwe slangenleren laarsjes. Ook mooi.

Geen opmerkingen: