vrijdag 26 juni 2015

Big Brother

Voortdurend ben ik in discussie met het project van Mijd-de-Galecopperbrug. Ze zijn die brug aan het verbouwen en bieden een kleine vergoeding aan als je als vaste gebruiker de brug in de spits mijdt. Big Brother volgt je met camera's, en controleert van alles. Ik dacht: ze volgen me toch, of ik meedoe of niet, dus doe ik maar mee. Kortom: ik heb me laten uitdagen om de brug in kwestie in de spits te mijden. 

Nu hebben ze via het RDW uitgevonden dat ik niet meer in Amsterdam woon en dus mag ik niet meer meedoen. Ik woon sinds 1 juni in Utrecht, schrijf ik ze. Dat dat is een beetje gelogen, maar mijn Amsterdamse huur betaalde ik tot 1 juni. Nu willen ze een pausibele verklaring hoe ik de brug zo heb weten te mijden als ik heb gedaan. Als ik die niet heb dan krijg ik de beloning niet, lees ik in een wantrouwige mail. Ik ben helemaal pissed. Míjd ik de brug, zoals jullie willen, is het wéér niet goed! 

Geen opmerkingen: