woensdag 17 juni 2015

Nieuwe kapper

De Chinese kapper in Amsterdam had ik met de hand op mijn hart beloofd dat ik bij hem zou blijven komen, maar nu blijkt hij tot 1 juli op vakantie naar Singapore. Hij heeft zijn moeder op haar sterfbed toegezegd dat hij naar zijn zusters aldaar zou blijven omkijken. Ik appte hem vorige week dat ik op hem zou wachten, maar mijn haar is te erg. Als je haar maar goed zit. Dus breng ik deze vrije woensdag door bij de kapsalon in het winkelcentrum Rokade. Kapsalon Deal, van Dennis&Albert. Onderdeel van mijn inburgering in Zuilen. Mijn haar wordt gedaan door een deerne uit Leerdam.

Behalve over haar en woonplaatsen ('Verhuisd van Amsterdam naar Utrecht??? Echt? Hoe is het mogelijk! Wat zou ik graag in Amsterdam wonen!') praten we ook over de plannen van het kabinet om het verlaagde belastingtarief te schrappen. De kapsalon heeft daarmee te maken, maar ook míjn branche.


Geen opmerkingen: