zondag 7 juni 2015

The Next Generation

Dit zijn Mutti's achterkleinkinderen. Zus1die altijd de boekjes na afloop maakt stuurt enkele uren na afloop van de Familiedag al deze foto: wie-is-wie?

Ik doe een poging: Jefta, Matz, Marit, Rachel, Elin, Felix, Hidde, Meja, Jemima, nathan en Job. Alleen onze jongste telg Juda staat er nog niet op. Die is afgelopen 1 mei geboren, en moeder en kind moesten na de lunch nodig weer slapen.

De termen 'achterneven en -nichten' en 'oudtante en oudoom' vind ik altijd heel ver klinken. Na zo'n dag met elkaar buiten voelt dat helemaal niet meer zo.

Voor de eerste Familiedag twee jaar geleden had ik een lijstje namen in mijn iPhone gezet, omdat ik al die baby's en peuters absoluut niet kon onthouden. Dat is nu over. Wat zijn ze leuk allemaal.

Geen opmerkingen: