zaterdag 4 juli 2015

Feest in Utrecht

Jeroen komt op bezoek. Zo leuk om weer iemand het huis-in-wording te laten zien. Iedereen die hier komt is verpletterd van de ruimte en het licht. 

Het is altijd weer een hele keus wat ik verder zal laten zien. We gaan een poosje op het terras van The Colour Kitchen. Dan heb ik de mensen wel overtuigd dat ik een goeie keus gemaakt heb hier naar toe te verhuizen.

Zit je niet midden in de Tour de France-drukte? vroeg hij nog een beetje bezorgd. Want hij woont in de duinen, daar heb je dat niet. Ik heb nog steeds niets gezien van de festiviteiten. Je kan het heel goed omzeilen te Zuilen. 

Het schijnt wel heel erg vrolijk en gezellig in de stad te zijn. Gisteren was er een carnavaleske fietsoptocht. Overal staan campers met Tourliefhebbers. Fransen, Belgen. Tot nu toe heb ik alles gemist, maar vandaag gaan we er vol in.

Geen opmerkingen: