maandag 27 juli 2015

De belastingaangifte

Vandaag gaan we de belastingaangifte afronden. Dat is ook weer nieuw. Ineens moet dat samen. Want we hebben samen een hypotheek. Vanwege de verhuizing hadden we uitstel gevraagd  en gekregen. Nu moest het er maar eens van komen, want beurd is beurd

Als de belastingdienst met míjn cijfers zit te goochelen, dan vind ik dat tot daar aan toe, maar als-ie ook nog met zíjn cijfers door de mijne heen gaat zitten goochelen, dan voel ik me helemaal belazerd. 

Het gaat over 2014, toen ik nog spaarcentjes had, en Bobby beleggingen & obligaties, en wij samen een bouwdepot. Nu hebben we geen spaarcentjes meer, en geen beleggingen & obligaties, maar wel een hypotheek. Het leven is geloof ik voordeliger nu, maar Aangifte doen is ineens een heel Ding.

Geen opmerkingen: