woensdag 6 april 2016

Scannen

Ik kan mijn tekeningen niet meer scannen. Windows 10 kent de scanner niet meer. En in mijn bestanden is het HP Solutions Center ook verdwenen. De programma's die bij de printer horen (en bij Windows7) ga ik eerst maar eens de-installeren wat ook niet probleemloos gaat, en dan de nieuwe programma's erbij zoeken die bij Windows10 horen. Na anderhalf uur gekloot (excusez le mot) kan ik wel weer printen, maar niet scannen. 

Natuurlijk denk je dat het aan jou ligt. Maar het ligt niet aan jou. Het lig aan Windows 10. Ik kom er niet uit. Bobby belooft er naar te kijken als hij tijd heeft, maar hij haat het ook. Hij moppert altijd hartstochtelijk op al die computergiganten, op Apple en op Microsoft, en nu dus op Windows 10 en dat je dat niet moet installeren. Daar heeft hij ongetwijfeld gelijk in, maar ik wil alleen maar dat het werkt. En ik  heb het niet gedaan, herhaal ik. Het is gebéurd! 

Ook dit zal zich wel weer oplossen. En zo niet dan moet ik een nieuwe scanner/printer. Belachelijk. Inderdaad.

Geen opmerkingen: