zondag 24 december 2017

Lavinia

Afgelopen zondag tekende ik de harpiste Lavinia Meijer. Stuur hem naar haar toe! zei Bobby, die haar laatst in de kerk had voor een optreden. Ze is bij optredens altijd heel erg zelf in de weer met haar harp, ze verplaatst hem zelf in de auto en naar het podium, op ee karretje. Dat heb ik ook wel eens gezien bij een optreden. Dus ik stuurde de tekening naar management [at] laviniameijerdotcom, maar dan weet je niet waar zo’n mailtje terecht komt, al kan ik me niet voorstellen dat dat níet bij haar zelf is. In de categorie hartverscheurende fanmail. Ik kreeg geen antwoord, geen bedankje. 

Tot net. 'Beste Lucie, Wat ontzettend leuk om deze prachtige tekening te ontvangen, veel dank! Fijn om te horen dat mijn muziek u zo goed bevalt.  Wellicht tot bij een concert! Hele fijne feestdagen! Hartelijke groet, Lavinia.'

Yeah.

Geen opmerkingen: