donderdag 3 mei 2018

Koopjesjacht

Mijn nieuwe Goudse app-vriendin is gek van vlinders en niet zo’n beetje. Dus ik had bedacht dat we samen wel eens naar de Vlindertuin in de nieuwe dierentuin Wildlands van Emmen zouden gaan. De entree van Wildlands is €28 en de trein 2 x €15, dus niet goedkoop zo’n grapje. Nu had ik een koopje gevonden dat je voor slechts €32 pp trein-plus-entree kon krijgen. Zij zou ze kopen, beloofde ze op 30 april. Bleek dat de actie op 30 april eindigde. Dus gisteren  kreeg ik een schuldbewust appje dat de actie helaas  verlopen was.

Koopjesjagen, ik heb dat nooit gedaan. Maar het scheelt best een slok op een borrel. En nu ik fiks minder inkomen heb moet ik beter op de centjes letten. Zo vond ik al snel toegangskaartjes voor Wildlands à €15. Nog steeds geen kattenpis, maarcalniets overzichtelijker. De nieuwe app-vriendin deed ook een duit in het zakje met Spoorvoordeel NS-dagkaarten à €22. En toen vond ze ook nog eens NS-dagkaarten à €16. Bij AH. Gewoon aan de servicebalie. Nu zijn we zelfs €1 goedkoper uit dan ons oorsprònkelijke koopje. 

Bèn jij erg op koopjes, vraag ik haar nieuwsgierig. Want ik tot nu toe helemaal niet. Nee helemaal niet, appt ze, maar mijn Cor wel.

Voor wie ook wil:

Geen opmerkingen: