dinsdag 15 mei 2018

De nieuwe website

Toen ik ruim twee weken geleden begon met het bouwen van een website voor mijn tekeningen kreeg ik diverse reacties: 'Mooi hoor, maar wat wil je ermee?' De vraag met websites is: hoe krijg je mensen er naar toe en wat moeten ze er? Wil je laten zien? Wil je niet wat vertellen? Wil je gaan verkopen? Het is het betere denk- en knutselwerk.

Vandaag heb ik op de site een blog toegevoegd, waar steeds de nieuwste tekening geplaatst wordt. Met een klein verhaaltje erbij. En een blokje op de homepage verwijst daar naar toe. En ik heb bij 'Contact' toegevoegd dat mensen voor € 25 / € 30 een print op A4 of A3-formaat kunnen kopen. Nog wel A3-enveloppen zoeken. Nu ga ik bij elke tekening een tekstje maken. Dat is heel veel (denk)werk.

Maar ik word behoorlijk opgetogen dat ik dit leer. Zie eerder: 'Wix leren'

Geen opmerkingen: