maandag 3 december 2018

Hollandsche Rading

Met Will  had ik afgesproken bij Station Hollandsche Rading voor een boswandeling, maar vanwege mijn gezondheid en de weersvoorspelling (weer regen) zei ik af.  Na een doorwaakte nacht is het deze ochtend ineens zulk mooi helder weer dat ik app of ze nog wil en kan, en hoera: ja, ze wil en kan. Ik heb een rare geluidloze stem en we kuieren echt heel langzaam. Zo het is wel heerlijk. In voorheen het stationsgebouwtje heb je Perron Peet voor een heerlijk hapje, je loopt onder de A27 door en ben dan meteen in een prachtig afwisselend bos. Halverwege de route heb je ook nog etablissement De Paddestoel, waar je ook met de bolide kan komen, maar die is op maandag gesloten. 

Zullen we dit elke maandag doen, stelt Will voor. Want maandag is haar vrije dag. Dat vroeg ze al eerder maar dat wilde ik niet want maandag is is mijn sollicitatiedag. Maar zeg nou zelf: dat kan natuurlijk ook op dinsdag.

Geen opmerkingen: