vrijdag 21 december 2018

Beau

Ik heb weer binge-watchting gedaan. Al dagen (nachten) kom ik niet in slaap en nu heb ik drie nachten alle afleveringen van The Rotterdam Project van Beau van Erven Dorens gezien. Hij had zoveel complimenten gekregen dat ik wel eens wilde kijken. Ik heb hem altijd graag gemogen, ook al was hij een wonderlijke flierefluiter, maar nu zeiden ze op radio dat het zo knap was dat hij zichzelf helemaal opnieuw uitgevonden heeft. Voor wie het niet gezien heeft: Beau volgt vijf daklozen. Ze krijgen alle hulp en aandacht en vertrouwen en ze krijgen 10.000 euro om hun problemen met schulden op te lossen of huurt te betalen mocht er een huisje op hun weg komen. Het is zo ontroerend, wat mensen kunnen als ze hulp krijgen en aannemen. Heel mooi echt en vertrouwenwekkend en hoopgevend.

Geen opmerkingen: