dinsdag 14 juli 2020

Naar Maastricht?

‘Wat is er mis met thuis?’ vraagt Hani501 als ik haar pols voor ad hoc een tweedaags uitje. Zij wil wel, maar kan niet. Wat een existentiële vraag. Wat er mis is met thuis is dat het thuis een beetje veel van hetzelfde is. Ik heb behoefte aan onverwachte nieuwe indrukken. Will kan ook al niet, en ik heb geen zin om de hele wereld aan de kop te zeuren, dus dan maak ik maar een plan voor mij alleen. De keuze wordt Maastricht of Aken. Ik heb nog mijn Keuzedagen van de NS. De keuze wordt Maastricht (2 uur mondkapje) of Aken (3 uur mondkapje).

Er is een site en app B&B NL waar je leuk uitjes bij kunt fantaseren. Sommige adressen kun je er direct boeken, voor sommige moet je een reserveringsaanvraag doen. Dat heb ik nu bij twee gedaan. De ene ligt in Maastricht in de mooie wijk tussen het NS-station en de oude binnenstad, de andere bij de St. Pietersberg. En nu maar wachten wie het eerst reageert. 

Geen opmerkingen: