woensdag 2 november 2022

De nieuwe bolide

Zou ik wellicht iets als post-covid kunnen hebben? Wanneer heb je dat? Ik kan zo ‘s middags of ‘s avonds uren op de bank in slaap vallen. En nu heb ik ook weer die zere voeten, die ik ook had na de eerste en derde corona-vaccinatie. Ik wil steeds om 21 uur wel al naar bed. O, het heet pas long-covid na drie maanden, lees ik nu. Bij mij is het nog maar een maand geleden.

Nu hier te Sauerland is het een beetje zoeken wat we doen, want een wandeling van 9 km met fiks klimmen blijkt killing. Gisteren ben ik na de wandeling herfstmandala’s gaan kleuren, maar dat vind ik toch niet helemaal het echte. Dus vandaag na het wandelen maar echt aan het tekenen geslagen. Eerst wat Sauerlandse vakwerkhuizen en dan de nieuwe bolide. Vooral dat laatste vind ik spannend, en ik ben niet ontevreden. Sterker nog: ik ben tevreden. De kerkdienst rond Allerzielen laten we maar even zitten.







Geen opmerkingen: