donderdag 24 november 2022

Barterdeal

Vandaag ontving ik een verzoek in de mail:

‘Mijn naam is Femke Hoekstra. Namens Studentendrukwerk.nl stuur ik deze mail. Enige tijd geleden ben ik op je website terecht gekomen en ik zie dat je interessante content deelt. Daarom leek het me leuk een samenwerking aan te gaan! Zou je het leuk vinden om over één van onze gepersonaliseerde producten een blogpost op je blog over te schrijven? Qua blog nodigen we je uit op er lekker je eigen draai aan te geven 😊. In ruil voor een blogpost met drie links erin verwerkt, krijg jij de producten helemaal gratis in de vorm van een barterdeal.’

‘In het kort over ons, Studentendrukwerk is een online copyshop waar studenten en niet-studenten terecht kunnen voor al hun drukwerk zoals scripties, boeken, verslagen en andere documenten en sinds kort ook (bier)viltjes. Daarnaast verkopen wij ook leuke producten als gepersonaliseerde notitieboekjes, bedrukte T-shirts, gegraveerde glazen en verschillende wanddecoraties. Dagelijks maken wij ruim 1.000 mensen blij met onze producten. De laatste jaren werken wij geregeld samen met websites, bloggers en influencers. Neem gerust een kijkje op onze website 'www.studentendrukwerk.nl' of er een product tussen zit wat bij je past.’

Ik zeg het maar even. Dat u het weet.

Geen opmerkingen: