woensdag 30 juli 2008

Knippen en plakken (3)

Het Boek is af. Het blijkt heel groot te zijn. Ik had voor formaat 30x30 gekozen, en mij daar weinig bij voorgesteld. Het Boek van Peter was denk ik 20x20... Gevolg is dat het gekozen lettertype een beetje van het slag Grote Letter Bibliotheek letter blijkt te zijn.

En het Boek past nergens in. Niet in de fotolades van het Kruidvat-filiaal (zodat het enorm zoeken was naar mijn Boek), niet in mijn werktas en ook niet in de boekenkast. Maar een kniesoor! Het is zo mooi als ik mij droomde. Zulk mooi papier, zulke goeie kwaliteit foto's, zo leuk!

De collegaatjes op het werk zijn ook laaiend enthousiast en iedereen wil nu themaboeken maken, zoals 'Mijn Laatste Maand in Amsterdam'. 'Mijn Blonde Lief in Bretagne'. 'Een Jaar Lang Elk Weekend Weg', 'Een Nieuw Leven in Den Helder'.

Knippen en plakken (2) ; Knippen en plakken (1)

Geen opmerkingen: