dinsdag 10 februari 2009

Frances & Me, deel tig

De nieuwe reeks. 'Kom nou 's middags', zeggen wij nog tegen Hani501, 'want 's morgens zijn wij niet op ons best.' Maar 's morgens komt haar toch beter uit. 'Ben je moe? Misschien moet je even in de spiegel kijken', zegt Hani501. 'Heb je niet goed geslapen ofzo? Het leven lacht je toch toe?'

De serie lokt commentaar uit. 'De vorige keer was je lok toch wulpser', zegt collega Tineke. En Nieuwe Baas begint na afloop onmiddellijk een verhaal over oogliften in het Lucas Andreas Ziekenhuis. Zij weet bij welke artsen je het daar op kosten van de verzekering kunt laten doen.

Grappig hoe Frances en ik ons allebei weer voorbereid hebben op de sessie. Frances is op platte gympen gekomen en ik op mijn hoogste hakjes. In mijn lade heb ik een zakje met diverse potloodjes van de Etos. Zodat we er wat pittiger uitzien dan zònder de potloodjes van de Etos.

We staan hier voor mijn Pompompom schilderij. Misschien daarover later meer.

Geen opmerkingen: