woensdag 18 februari 2009

Voorjaarsvakantie

Fijn toch de mail. Zuslief was met man en zonen Kwik, Kwek en Kwak in Tjechie. Geweldige foto. Je herkent toch niemand als zodanig, ofwel: je kan mij alles wijsmaken.

Ik moet bekennen: ik ben nog NOOIT naar de wintersport geweest en het trekt me ook helemaal niet. Koud en nat en veel kans op breuken. Daar schijn ik enorm ongelijk in te hebben, als je de wintersporters mag geloven.

Sneeuwpret is: 'Heel veel sneeuw, heerlijk. We hebben lekker geskied. Kwik was al ervaren snowboarder, Kwek kreeg een cursus snowboard en kan het nu ook. Kwak kreeg drie dagen ski-les. Hij kon hij het na drie dagen best goed, skiede fluitend de berg af, wilde steeds "winnen" en mopperde dan onder aan de berg dat hij niet meer wilde. Vrijdag waren ze lui en ziek, en heb ik een dag gelanglaufd. Dat was het spectakulairst, want niet zo voorgeprogrammeerd als skieen. En vermoeiend ook door de diepe sneeuw!'

Geen opmerkingen: