woensdag 4 augustus 2010

In therapie

Het valt niet mee, elke avond van kwart voor elf tot kwart over elf kijken, maar ik ben al bijna verslaafd aan de nieuwe serie 'In therapie'. Heel goed, heel boeiend, boeiende dialogen, boeiende interactie. Ik heb m al aangeraden aan Neef Timon, psycholoog, die ook dag aan dag met moeilijke mensen zit te praten. Wat is er dan zo leuk aan, vraagt hij. Nou ja, dat eindeloze gejeuzel, zeg ik. En als therapeut, wat moet je terugzeggen? Je moet niet wegzakken, lijkt me, je moet er wel een beetje bíj blijven. Neef Timon lacht iets te hard. Ach, zeg ik, geldt dat niet voor elk vak? Dat je er wel een beetje bíj moet blijven? Iederéén droomt graag weg. Toch? In de werk-mailbox zie ik dat er een dvd-box komt met 6 cd's voor 18,50 euro. Vanaf 14 september.

Geen opmerkingen: